Cara bayar cukai syarikat Enterprise.

 

Sebenarnya aku pun tertanya-tanya, macam mana nak bayar cukai  syarikat Enterprise, almaklumla aku budak baru belajar. Banyak benda tak tahu. Banyak je seminar percukaian yang ada kat luar sana, tapi masa mesti tak mengizinkan nak pergi, bila tengok date-mesti ada hal lain.

Selalu sangat berlaku, hujung minggu lagi banyak program.

So bila tengok ada e-book Bayar cukai Untung Pakai ni, aku apa lagi, beli terus. Rm47 je berbaloi gila. Ada 84 muka surat dalam tu. Detail beb.

Antara isi dalam ebook ini adalah:

– Cara kira cukai syarikat Enterprise.

– Apa yang boleh dan tidak ditolak dari pendapatan kasar syarikat Enterprise.

– Berapa dan kenapa kena bayar cukai.

– Apa denda jika kita lari dari cukai.

..

Banyak gila beb, 84 muka surat. Serius memang sangat berbaloi JIKA anda ada daftar syarikat Enterprise dan sedang menjalankan perniagaan persendirian dengan guna akaun syarikat.

Jangan syok sendiri pula, berniaga tapi lari cukai.

Nanti apa-apa berlaku akan datang, kalut. Pening nak cari dokumen semua, silap-silap kena denda.

4 Kelebihan e-book cars kira cukai Enterprise ini:

  1. Ebook ini ditulis dengan bahasa yang mudah. Tidak semua orang tahu bahasa prinsip perakaunan. Jadi, penulis telah menulisnya semua perkara agar mudah difahami.
  2. 12 contoh supaya pembaca akan mendapat gambaran yang lebih jelas..
  3. 4 senario pengiraan cukai keseluruhan bagi membuat kesimpulan atas keseluruhan topik yang disentuh.
  4. Sesuai untuk agen insuran, jualan langsung, internet marketer, freelance dan peniaga kecil-kecilan.

 

Screen Shot 2014-12-08 at 10.45.31 PM

 

Macam mana nak beli e-book Bayar cukai untung pakai ni?

Korang semua boleh dapatkan e-book tu disini –> Beli E-book bayar cukai Untung Pakai

 

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam